Programming your brain

    Examples could be reference to other articles, blogs or videos that explain a topic that you agree with, sharing in events or industry related news. Evolving from the first internet connection, to electronic mail, to intranet user communities to today's internet sites and applications for sharing and social discussion of seemingly endless information.

    Non igitur de improbo, sed de callido improbo quaerimus, qualis Q.

    Scientiam pollicentur, quam non erat mirum sapientiae cupido patria esse cariorem. Si sapiens, ne tum quidem miser, cum ab Oroete, praetore Darei, in crucem actus est. _Hic nihil fuit, quod quaereremus._Cum id fugiunt, re eadem defendunt, quae Peripatetici, verba. Illa sunt similia: hebes acies est cuipiam oculorum, corpore alius senescit; At miser, si in flagitiosa et vitiosa vita afflueret voluptatibus. Hoc est vim afferre, Torquate, sensibus, extorquere ex animis cognitiones verborum, quibus inbuti sumus. Quos quidem dies quem ad modum agatis et in quantam hominum facetorum urbanitatem incurratis, non diconihil opus est litibus-; Tuo vero id quidem, inquam, arbitratu. Quando enim Socrates, qui parens philosophiae iure dici potest, quicquam tale fecit? Quod vestri quidem vel optime disputant, nihil opus esse eum, qui philosophus futurus sit, scire litteras. Scaevolam M. Cum autem in quo sapienter dicimus, id a primo rectissime dicitur. Facillimum id quidem est, inquam.

    Primum enim, si vera sunt ea, quorum recordatione te gaudere dicis, hoc est, si vera sunt tua scripta et inventa, gaudere non potes.

    Aderamus nos quidem adolescentes, sed multi amplissimi viri, quorum nemo censuit plus Fadiae dandum, quam posset ad eam lege Voconia pervenire. An est aliquid per se ipsum flagitiosum, etiamsi nulla comitetur infamia? Scrupulum, inquam, abeunti;

    Non potes, nisi retexueris illa. Ergo opifex plus sibi proponet ad formarum quam civis excellens ad factorum pulchritudinem? Quoniam, si dis placet, ab Epicuro loqui discimus. Nemo nostrum istius generis asotos iucunde putat vivere. Somnum denique nobis, nisi requietem corporibus et is medicinam quandam laboris afferret, contra naturam putaremus datum; Ut nemo dubitet, eorum omnia officia quo spectare, quid sequi, quid fugere debeant? Nulla erit controversia. Sed quot homines, tot sententiae; Quid nunc honeste dicit? Eaedem enim utilitates poterunt eas labefactare atque pervertere. Sed erat aequius Triarium aliquid de dissensione nostra iudicare. Cui Tubuli nomen odio non est?

    Refert tamen, quo modo.

    Sed tamen enitar et, si minus multa mihi occurrent, non fugiam ista popularia. Si stante, hoc natura videlicet vult, salvam esse se, quod concedimus; Quia nec honesto quic quam honestius nec turpi turpius. Quem Tiberina descensio festo illo die tanto gaudio affecit, quanto L. Id est enim, de quo quaerimus. Quae sunt igitur communia vobis cum antiquis, iis sic utamur quasi concessis; Graecis hoc modicum est: Leonidas, Epaminondas, tres aliqui aut quattuor;

    Zenonis est, inquam, hoc Stoici. At ille pellit, qui permulcet sensum voluptate. In qua quid est boni praeter summam voluptatem, et eam sempiternam?

    Idque quo magis quidam ita faciunt, ut iure etiam reprehendantur, hoc magis intellegendum est haec ipsa nimia in quibusdam futura non fuisse, nisi quaedam essent modica natura.

    Quae ista amicitia est?

    Equidem e Cn. Quodsi Graeci leguntur a Graecis isdem de rebus alia ratione compositis, quid est, cur nostri a nostris non legantur? Cuius quidem, quoniam Stoicus fuit, sententia condemnata mihi videtur esse inanitas ista verborum. Te enim iudicem aequum puto, modo quae dicat ille bene noris. Quis tibi ergo istud dabit praeter Pyrrhonem, Aristonem eorumve similes, quos tu non probas? Quae cum magnifice primo dici viderentur, considerata minus probabantur. Haec mihi videtur delicatior, ut ita dicam, molliorque ratio, quam virtutis vis gravitasque postulat. Quaesita enim virtus est, non quae relinqueret naturam, sed quae tueretur. Et quidem, inquit, vehementer errat; Sed erat aequius Triarium aliquid de dissensione nostra iudicare.

    Dean Boyce

    Dean Boyce

    Idem etiam dolorem saepe perpetiuntur, ne, si id non faciant, incidant in maiorem.